reklama

Uchylak

Mami? Vieš, čo je UCHYLAK?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu

Zdesene som pozrela na drobca a čakala som, čo bude pokračovať. Malý sa mojim výrazom vôbec nenechal rušiť a pokračoval si vo svojom poučnom monológu: "No, mami, to je taty ten chvobak, čo ti vlezie do ušta, keď spíš v stane. Nooo, on tak preštikne šatku a potom ti tam do toho ušta vlezie, vieeš?"

Úľava bola veľká a so spokojným smiechom som začala malému vysvetľovať, že to veru nie je "UCHYLAK", ale ucholak. 

Našťastie sa ma nespýtal na vysvetlenie slova úchylák... Snáď takéto výklady a opisy ešte chvíľu počkajú... Lepšie sa vysveľuje latinský názov "forficula auricularia" ako význam toho horšieho...

Martina Vieriková

Martina Vieriková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

večne usmiata osôbka Zoznam autorových rubrík:  FOTOfarebné storySúkromnéNa vlastnej koži

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu